Analýza a korekce funkčního stavu těla

a dysfunkční statika lidského těla

Dysfunkční statika lidského těla, je nejčastější příčinou bolestí pohybového aparátu

Když v lidském těle funguje vše, jak má, pak osa statiky prochází mediální rovinou těla, což je střed těla.

Výsledkem dysfunkční statiky lidského těla jsou bolesti svalů, rapidní destrukce přetížených kloubních spojení, skolióza páteře, nerovnoměrné a dysfunkční svalové napětí svaloviny dolních končetin, hýždí, beder, zad a krční páteře, migrény, útlaky a poruchy nervových drah, poškození a vyosení páteřních obratlů a meziobratlových plotének, a celá škála dalších dysfunkcí a bolestivých stavů.

Tato metoda se snaží diagnostikovat a léčit mechanické poruchy kosterní soustavy. Zabývá se celým systémem - tedy kostmi, klouby, vazy a ostatní pojivovou tkání. Mnoho nemocí a obtíží souvisí s problémy v držení těla a že úprava strukturálních poměrů pomáhá člověku v uzdravení. Používám většinou jemné manipulační techniky ke snížení napětí a obnově normální konfigurace kosterního a svalového systém.

Porada s odborníkem - první návštěva se základním vyšetřením trvá většinou asi hodinu. Terapeut se vás vyptá na váš zdravotní stav. Z historie se nejčastějí ptá na váš porod, zranění, zánětlivé nemoci doprovázené vysokými horečkami, operace (hojení jizev), zubní zákroky, stres - emocionální i fyzický. Ze současnosti ho bude zajímat způsob života, zaměstnání, vaše aktivity ve volném čase a samozřejmě i vaše současné obtíže. Bude chtít vidět, jak stojíte, sedíte, jak provádíte určité pohyby, například předklon, záklon a úklony. Zhodnotí také pohyblivost vašich kloubů a prohmatá měkké tkáně - svaly a vazy, mají-li normální napětí. Po prvotním vyšetření a ošetření bývají nezbytné další návštěvy které trvají 60 az 90 minut. Jejich počet se mění podle druhu nemoci, jejího průběhu a podle věku nemocného.

Metodou ručního působení na membrány a fascii lidského těla můžete:

• Zlepšit průtok krve a průtok lymfy v těle.
  • Uvolněte napětí a bolest v pohybovém aparátu.
  • Eliminujte dysfunkci gastrointestinálního traktu, kardiovaskulárního systému, endokrinního a genitourinárního systému.
  • Řešení problémů pro zdraví žen a mužů.
  • Obnovte sílu těla po nemoci, fyzické námaze, traumatu.