ANALÝZA A KOREKCE

03.02.2023

Analýza a korekce funkčního stavu těla a dysfunkční statika lidského těla

Dysfunkční statika lidského těla, je nejčastější příčinou bolestí pohybového aparátu.

Když v lidském těle funguje vše, jak má, pak osa statiky prochází mediální rovinou těla, což je střed těla.

Výsledkem dysfunkční statiky lidského těla jsou bolesti svalů, rapidní destrukce přetížených kloubních spojení, skolióza páteře, nerovnoměrné a dysfunkční svalové napětí svaloviny dolních končetin, hýždí, beder, zad a krční páteře, migrény, útlaky a poruchy nervových drah, poškození a vyosení páteřních obratlů a meziobratlových plotének, a celá škála dalších dysfunkcí a bolestivých stavů.

Tato metoda se snaží diagnostikovat a léčit mechanické poruchy kosterní soustavy. Zabývá se celým systémem - tedy kostmi, klouby, vazy a ostatní pojivovou tkání. Mnoho nemocí a obtíží souvisí s problémy v držení těla a že úprava strukturálních poměrů pomáhá člověku v uzdravení.

V ordninaci používáme většinou jemné manipulační techniky ke snížení napětí a obnově normální konfigurace kosterního a svalového systému.

Porada s odborníkem - první návštěva se základním vyšetřením trvá většinou přibližně hodinu. Terapeut se Vás vyptá na Váš zdravotní stav. Z historie se nejčastějí ptá na Váš porod, zranění, zánětlivé nemoci doprovázené vysokými horečkami, operace (hojení jizev), zubní zákroky, stres - emocionální i fyzický. Ze současnosti ho bude zajímat způsob života, zaměstnání, Vaše aktivity ve volném čase a samozřejmě i Vaše současné obtíže. Bude chtít vidět, jak stojíte, sedíte, jak provádíte určité pohyby, například předklon, záklon a úklony. Zhodnotí také pohyblivost Vašich kloubů a prohmatá měkké tkáně - svaly a vazy, mají-li normální napětí. Po prvotním vyšetření a ošetření bývají nezbytné další návštěvy, které trvají 60 až 90 minut. Jejich počet se mění podle druhu nemoci, jejího průběhu a podle věku nemocného.

Metodou ručního působení na membrány a fascii lidského těla můžete:

• Zlepšit průtok krve a průtok lymfy v těle.

• Uvolnit napětí a bolest v pohybovém aparátu.

• Eliminovat dysfunkci gastrointestinálního traktu, kardiovaskulárního systému, endokrinního a genitourinárního systému.

• Řešit problémy pro zdraví žen a mužů.

• Obnovit sílu těla po nemoci, fyzické námaze, traumatu.

Kontraindikace

• Akutní infekční onemocnění
  • Otevřená forma tuberkulózy
  • Těžké duševní poruchy