Reference

Paní Rosior jsem si vybrala podle vynikajícího hodnocení zde, ale i na Googlu a nelituji. Je to naprostá kouzelnice. Synovi byl neodborně odebrán kus nehtu na palci u nohy a tím došlo k poškození nehtového lůžka. Několik doktorů , které jsme navštívili, nám nezávisle na sobě řeklo, že tím už nelze nic dělat. Syn měl krom zdeformovaného nehtu i velké bolesti. Naštěstí mu nejen od bolesti pomohla a to už během první návštěvy! Takže opravdu neváhejte. Zde se setkáte s velkou ochotou, vstřícnosti.... A bezbolestným ošetřením. 😉

Jana Dařílková

Skvělý servis. Příjemná terapeutka. Pokud chcete, hodně se naučíte a posune vás to dál v držení a funkčnosti těla. Pomáhá a předchází bolestem...Skvěle narovná tělo a po baňkování budete v sedmém nebi...

Markéta Olbertová

Doporučuji, 2x dceři strhávali nehet na chirurgii, protože ji zarůstal, po třetí jsme šli k paní Rosior a po třech návštěvách jsou nehty v pořádku. Vše bezbolestně.

Lukáš Grepl

Naprosto úžasný přístup a ochota. Dlouho jsem se s tak milým přístupem nesetkala. Paní Rosior ochotná nás vzít co nejdříve, vše vysvětlila a když se dcera bála ,vše ukázáno, vysvětleno.

Ilona Turková

Ošetření zarostlého nehtu , bylo bezbolestné ,velmi rychle. Paní velmi příjemná ,ochotna a profesionální. Všem kdo trpí zarůstání nehtu, Doporučuji, foto po ošetření moc děkuji Bob.

Bohuslav Kraga

Jsem moc ráda, že jsem na Vás narazila. Rok a půl trápení a bolesti bylo po třech návštěvách pryč. Skvělý, profesionální přístup. Moc děkuji.

Petra Tomesova

Opravdová odbornice, nejdříve najde problém potom navrhne řešení a nakonec jej i provede. Ne jen na bolavá záda mohou 100% doporučit.

Ondřej Čermák

Mohu jen doporučit.Pani je velice příjemná a profesionál s trpělivostí..protože jsme byli s naším tříletým synem ohledně zarostlého nehtiku na palci,a přesto,že první sezení celé proplakal,moc mu pomohla. Za odměnu dostal bonbóny a druhé sezení už bylo bez pláče 😄
Děkujeme moc!

Eva Krejci

Naprosto profesionální a zároveň lidský přístup! Paní doktorku velice doporučuji!

Pavla Havlíčková Sluková

Skvělá podoložka Světlana Rosior zachránila mojí dcerce nehet u palce nohy, a hlavně ji pomohla od velkých bolestí, které měla po běžném zákroku na chirurgii... Světlanka byla naprosto úžasná, její přístup srdečný a profesionální...Dodnes spolu vše konzultujeme a spolupracujeme. Díky bohu, doslova, že nás osud zavedl k ní do ordinace. Díky moc za Viktorii, Bára P.

Bára Petrová - stylistka

Velice profesionální přístup, vstřícnost a ochota... Paní doktorka nám moc pomohla, a proto její služby všem vřele doporučuji 👌

Lukáš Hanic

Paní Rosior je poklad!
Bojoval jsem s mykózou, zarůstajícími palci, bradavicemi a hlavně strachem ze strháváni a podobných zákroků.
Po 3 návštěvách bradavice pryč, nehty bezbolestné a mykóza prakticky není.
Doporučuji každému!
Moc děkuji za Vaši "práci"!

Vít Mrňák